Direktlänk till inlägg 30 november 2015

Ölandet!

Av Emmelie Larsson - 30 november 2015 22:44

Ursäkta mig mina läsare för att jag inte har uppdaterat mig i helgen, men det har varit en bra helg i alla fall. Jag har såklart spendert den på Öland med min älskade, mitt allt och firat 1:a advent med hans familj och morföräldrar. Riktigt mysigt och trevligt!   


Men i helgen har saker och ting kommit upp i huvudet som också ha varit jobbigt, som tex, kära som gått bort. Speciellt min käraste farfar som gick bort för 5 år sen. Jag kan säga såhär att sörja är inte alltid det roligaste att vara med om men det är ett område som vi alla kommer få gå igenom någon gång i livet. För mig tog det långt tid att ens förstå att min älsakde farfar inte kunde ringa mig på namnsdagar och på födelsedagar, man kunde inte åka och hälsa på han mer, men det var bara något man fick ta. Men under min sörjetid så vet jag också att han alltid vakade över mig och att han har det bättre där han är idag.

Tankarna kommer alltid tillbaka men hade aldrig varit där jag är idag om jag inte hade haft mina vänner och familjemedlemmar som fanns där när man behövde få tröst eller behövde prata.

Tack så mycket för allt stöd och för att ni fanns vid min sida under svåra tider  


Idag däremot har jag börjat jobba på ett nytt ställe på Öland och dagen gick jätte bra!!

Hoppas att eran helg och dagen idag har varit bra och att ni kämpar på som vanligt!

Nu, för min del, blir det att lägga mig medans det blåser ute

Kämpa vidare och kom ihåg att vi klarar mer än vad vi tror mina läsare!

Gonatt!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Larsson - 3 december 2019 13:23

Kära läsare!  Denna dagen har varit intensiv och helt tömmande. För 3 veckor sen fick jag beslutet att jag skulle få åka in till sjukhuset för att sätta in ett rör i örat. Så idag har jag varit inne på sjukhuset och låt mig säga att det gick snab...

Av Emmelie Larsson - 20 november 2019 13:44

Vad ska jag börja? Det har hänt en del från där jag var senast och där jag är idag! Vi tar det där jag lämnade er  Jag är kvar i Påryd på mitt fasta jobb och det känns bra och härligt. Det har väl varit lite upp och ner men inget jag kan prata ...

Av Emmelie Larsson - 6 augusti 2018 19:31

Kära läsare! Mitt liv börjar falla på plats, äntligen! Mer än tre år med världens mest underbaraste och mest älskade man i mitt liv, min älskade sambo Simon. Har varit riktigt självsäker denna semestern än vad jag brukar, tagit hand om mig själ...

Av Emmelie Larsson - 5 december 2017 19:35

Hej mina kära läsare!    Har varit upptagen med annat så ha inte hunnit skriva eller lägga ut några bilder på ett bra tag nu.  Som jag tror att jag nämde i mitt förra inlägg så har jag tagit mig in i skolfotografarbetet. Under dessa 4 månader som...

Av Emmelie Larsson - 4 augusti 2017 15:00


Hej mina läsare! Nu börjar nya äventyr och utmaningar för min del. Från och med fredagen den 11 augusti påbörjar jag min utbildning för att bli skolfotograf. Håller på i en vecka sedan blir det att få vara med en eller fler riktiga fotografer et...

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards