Direktlänk till inlägg 6 december 2015

Många tankar och funderingar!

Av Emmelie Larsson - 6 december 2015 20:57

Just nu är det många tankar och funderingar som snurrar omkring i huvudet. Ibland är det jobbigt men det är också bara att kunna hitta en lösning för det man tänker på eller prata med någon om det.

Vill bara förklara för er mina läsare att det kommer snart komma ut nya bilder här på min blogg, men måste hitta tid för att fotografera. Hoppas att ni förstår.

Hoppas att alla har haft en bra helg med trevligheter. Det har väl inte hänt så mycket mer än att i torsdags var jag på julbord med mitt gamla jobb och skrattade och åt god mat, på fredagen blev det magiskt julbord med morföräldrarna, familjen och älsklingen på Kalmar Slott, igår blev det en tur till Ullared för att hälsa på pojkvännens vänner som har fått en liten bebis och hans gudbarn. Vad mycket bebismys man fick och sen idag var vi hos älsklingens kusin och hans sambo på födelsedags middag. 

Så nu sitter jag ensam i min pojkväns rum i källaren och tittar på två serier: New Girl och Salem.

Efter det hade jag tänkt att lägga mig i sängen och dejta mina körskoleböcker för att sedan förbereda mig inför att bli godkänd på skrivningen. Ett steg närmre i alla fall eftersom att jag klarade uppkörningen!!

Men som vanligt mina läsare så ger ni aldrig upp utan ta nya tag och fortsätt att kämpa mot era mål och ha det bra tills vi ses här igen! 

Kämpa på och glöm inte att vi klarar mer än vad vi tror!

Gokväll!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Larsson - 3 december 2019 13:23

Kära läsare!  Denna dagen har varit intensiv och helt tömmande. För 3 veckor sen fick jag beslutet att jag skulle få åka in till sjukhuset för att sätta in ett rör i örat. Så idag har jag varit inne på sjukhuset och låt mig säga att det gick snab...

Av Emmelie Larsson - 20 november 2019 13:44

Vad ska jag börja? Det har hänt en del från där jag var senast och där jag är idag! Vi tar det där jag lämnade er  Jag är kvar i Påryd på mitt fasta jobb och det känns bra och härligt. Det har väl varit lite upp och ner men inget jag kan prata ...

Av Emmelie Larsson - 6 augusti 2018 19:31

Kära läsare! Mitt liv börjar falla på plats, äntligen! Mer än tre år med världens mest underbaraste och mest älskade man i mitt liv, min älskade sambo Simon. Har varit riktigt självsäker denna semestern än vad jag brukar, tagit hand om mig själ...

Av Emmelie Larsson - 5 december 2017 19:35

Hej mina kära läsare!    Har varit upptagen med annat så ha inte hunnit skriva eller lägga ut några bilder på ett bra tag nu.  Som jag tror att jag nämde i mitt förra inlägg så har jag tagit mig in i skolfotografarbetet. Under dessa 4 månader som...

Av Emmelie Larsson - 4 augusti 2017 15:00


Hej mina läsare! Nu börjar nya äventyr och utmaningar för min del. Från och med fredagen den 11 augusti påbörjar jag min utbildning för att bli skolfotograf. Håller på i en vecka sedan blir det att få vara med en eller fler riktiga fotografer et...

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards