Direktlänk till inlägg 12 januari 2016

Från 2015 till 2016!

Av Emmelie Larsson - 12 januari 2016 19:47

Ja mina läsare, vad ska jag börja?

Mitt 2015 var ett kämpar år men ett helt fantastiskt år eftersom jag träffade en helt underbar, rolig, kärleksfull, fantastisk pojkvän. Hade aldrig trott att jag skulle få träffa en sådan kille, men jag hade tur. Det jag mest har fått kämpa med är körkortet, men gissa vad mina läsare? 

Jag fick en riktigt fantastisk och nog den bästa julklappen, för jag har fått mitt körkort. Fick det två dagar innan julafton, plus att jag var på jobbintervju och så avslutade jag mitt år 2015.

På nyårsafton var man hemma hos kille och hans nyårsfest med hans kompisar och infirade det nya året med trevligheter och skojigheter.

Nu kommer vi till det nya året 2016 och det blir bara bättre. Berättade att jag var på jobbintervju och ja, ofatbart och helt fantastiskt så har jag fått jobbet på en förskola i Färjestaden!! 

Kan knappt förstå det själv men är jätte glad! 

Förra helgen var jag i Göteborg med familjen och tittade på "Disney on Ice" och det tycker jag att man ska åka på om man inte redan har gjort det, men riktigt mysigt. Plus att vi var inne på Universeum och gick runt och mystet lite till.

                     

 

Sedan kom man hem till älsklingen igen och nu sitter man nere i hans källare igen och bara göttar sig framför Netflix och Youtube, det kan man väl säga är helt okej att göra när man trillade ner i trappan igår med maten i handen, så är helt och hållet öm på vänstersidan och har blåmärken så det skriker om det. Tack och lov att det inte är värre än så och jag är tacksam att killens mamma och pappa var hemma. Vet inte hur man ska tacka för det men är glad att dom var där och kunde hjälpa till, tack så mycket!  

Man känner sig som en gammal tant när man går eftersom det gör så ont och kroppen bara skriker i smärtor men livet är inte så perfekt och saker händer men man kommer skratta åt det tillslut. Så ta livet som det kommer och njut av varje sekund, minut, timme med mera. Lev i nuet och älta inte ditt förflutna!

Sen finns det fler saker som jag gärna vill berätta men som senare blir en överraskning här bloggen.

Hoppas att erat 2015 var ett bra år och att 2016 blir ännu bättre!

Kom ihåg att kämpa vidare och glöm inte att vi kan mer än vad vi tror! 

Kärlek tilll er mina läsare! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Larsson - 3 december 2019 13:23

Kära läsare!  Denna dagen har varit intensiv och helt tömmande. För 3 veckor sen fick jag beslutet att jag skulle få åka in till sjukhuset för att sätta in ett rör i örat. Så idag har jag varit inne på sjukhuset och låt mig säga att det gick snab...

Av Emmelie Larsson - 20 november 2019 13:44

Vad ska jag börja? Det har hänt en del från där jag var senast och där jag är idag! Vi tar det där jag lämnade er  Jag är kvar i Påryd på mitt fasta jobb och det känns bra och härligt. Det har väl varit lite upp och ner men inget jag kan prata ...

Av Emmelie Larsson - 6 augusti 2018 19:31

Kära läsare! Mitt liv börjar falla på plats, äntligen! Mer än tre år med världens mest underbaraste och mest älskade man i mitt liv, min älskade sambo Simon. Har varit riktigt självsäker denna semestern än vad jag brukar, tagit hand om mig själ...

Av Emmelie Larsson - 5 december 2017 19:35

Hej mina kära läsare!    Har varit upptagen med annat så ha inte hunnit skriva eller lägga ut några bilder på ett bra tag nu.  Som jag tror att jag nämde i mitt förra inlägg så har jag tagit mig in i skolfotografarbetet. Under dessa 4 månader som...

Av Emmelie Larsson - 4 augusti 2017 15:00


Hej mina läsare! Nu börjar nya äventyr och utmaningar för min del. Från och med fredagen den 11 augusti påbörjar jag min utbildning för att bli skolfotograf. Håller på i en vecka sedan blir det att få vara med en eller fler riktiga fotografer et...

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards