Direktlänk till inlägg 28 mars 2016

Äntligen har drömmen blivit sann!

Av Emmelie Larsson - 28 mars 2016 14:29

Kära läsare!  

Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att blogga på sista tiden men har haft fullt upp på jobbet och i min varadag.

Det som har hänt på sista tiden är att man äntligen har fått sin dröm sann genom att ha flyttat ihop med min underbara kille och att man får kalla varandra sambo. Visst, det är mycket att tänka på nu som man inte gjorde när man bodde hemma. Som till exempel: handlingen, städningen, pengarna och att naturligtvis laga mat och komma på mat för varje vardag/vecka. Mycket som händer i hjärnkontoret nu men det är inget att klaga på. Jag lever ju tillsammans med världens bästa sambo som jag aldrig kommer släppa taget om. Plus att snart är det ett år sen vi blev ihop och det är nervöst men känns hur bra som helst. Det som är så härligt att bo tillsammans med någon är att man lär känna varandra på ett helt annat sätt än förut när man bodde på varsitt håll. 

Idag den 28/3 har det inte hänt så mycket här utan vi har varit på Ö&B och handlat lite tvättmedel och en elvisp. Sen har vi bara kört runt med bilen och varit ute på en promenad utanför  Haga park vid ett jätte mysigt ställe. Tagit lite foton och myst med att kasta macka och skrattat åt fotona. Älskar och lever livet till mer än 100%. 

Ne, nu blir det att göra lemonad och mysa med sambon men kära läsare, jag får önska er en GLAD PÅSK   och en fortsatt trevlig vecka med göttigheter. 

Glöm inte bort att vi klarar av mer än vad vi tror och kämpa på som jag vet ni gör! 

Adjö!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Larsson - 3 december 2019 13:23

Kära läsare!  Denna dagen har varit intensiv och helt tömmande. För 3 veckor sen fick jag beslutet att jag skulle få åka in till sjukhuset för att sätta in ett rör i örat. Så idag har jag varit inne på sjukhuset och låt mig säga att det gick snab...

Av Emmelie Larsson - 20 november 2019 13:44

Vad ska jag börja? Det har hänt en del från där jag var senast och där jag är idag! Vi tar det där jag lämnade er  Jag är kvar i Påryd på mitt fasta jobb och det känns bra och härligt. Det har väl varit lite upp och ner men inget jag kan prata ...

Av Emmelie Larsson - 6 augusti 2018 19:31

Kära läsare! Mitt liv börjar falla på plats, äntligen! Mer än tre år med världens mest underbaraste och mest älskade man i mitt liv, min älskade sambo Simon. Har varit riktigt självsäker denna semestern än vad jag brukar, tagit hand om mig själ...

Av Emmelie Larsson - 5 december 2017 19:35

Hej mina kära läsare!    Har varit upptagen med annat så ha inte hunnit skriva eller lägga ut några bilder på ett bra tag nu.  Som jag tror att jag nämde i mitt förra inlägg så har jag tagit mig in i skolfotografarbetet. Under dessa 4 månader som...

Av Emmelie Larsson - 4 augusti 2017 15:00


Hej mina läsare! Nu börjar nya äventyr och utmaningar för min del. Från och med fredagen den 11 augusti påbörjar jag min utbildning för att bli skolfotograf. Håller på i en vecka sedan blir det att få vara med en eller fler riktiga fotografer et...

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards