Direktlänk till inlägg 12 april 2016

Mitt mysiga fönster med mera!

Av Emmelie Larsson - 12 april 2016 18:47

Som rubriken talar om har jag fått ett mysigt fönster som jag verkligen är stolt över att ha fått göra iordning av min sambo!

Före

 

   

Efter   

Mitt liv kan inte blir bättre än vad det redan är eftersom att man bor ihop med den mest kärleksfullaste mannen. Tackar så himla mycket för att jag fick bli din turamulett och din käraste   

Har tänkt att åka ut i helgen och kolla upp lite mysiga och fina ställen för fotografering. Eftersom att ens sambo ändå har jouren kan man ta sig en sväng med bilen ut i Färjestaden och köra på äventyr.

Men tar en dag i taget och ser vad det tar mig.

Älskar det jag jobbar med och med min hobby fast att det inte har blivit så mycket bilder tagna pga att det har varit mycket annat som har kommit först. Ska bli bättre på det!

Nehe, nu blir det att kolla på lite youtube och vänta på att sambon ska komma hem från rökdykning med brandkåren. Hoppas att alla ni läsare har en fortsatt trevlig kväll så ses vi snart igen!

Glöm inte bort att du är värdefull och kämpa på som vanlingt och kom ihåg att vi klarar av mer än vad vi tror!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Larsson - 3 december 2019 13:23

Kära läsare!  Denna dagen har varit intensiv och helt tömmande. För 3 veckor sen fick jag beslutet att jag skulle få åka in till sjukhuset för att sätta in ett rör i örat. Så idag har jag varit inne på sjukhuset och låt mig säga att det gick snab...

Av Emmelie Larsson - 20 november 2019 13:44

Vad ska jag börja? Det har hänt en del från där jag var senast och där jag är idag! Vi tar det där jag lämnade er  Jag är kvar i Påryd på mitt fasta jobb och det känns bra och härligt. Det har väl varit lite upp och ner men inget jag kan prata ...

Av Emmelie Larsson - 6 augusti 2018 19:31

Kära läsare! Mitt liv börjar falla på plats, äntligen! Mer än tre år med världens mest underbaraste och mest älskade man i mitt liv, min älskade sambo Simon. Har varit riktigt självsäker denna semestern än vad jag brukar, tagit hand om mig själ...

Av Emmelie Larsson - 5 december 2017 19:35

Hej mina kära läsare!    Har varit upptagen med annat så ha inte hunnit skriva eller lägga ut några bilder på ett bra tag nu.  Som jag tror att jag nämde i mitt förra inlägg så har jag tagit mig in i skolfotografarbetet. Under dessa 4 månader som...

Av Emmelie Larsson - 4 augusti 2017 15:00


Hej mina läsare! Nu börjar nya äventyr och utmaningar för min del. Från och med fredagen den 11 augusti påbörjar jag min utbildning för att bli skolfotograf. Håller på i en vecka sedan blir det att få vara med en eller fler riktiga fotografer et...

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards