Alla inlägg under maj 2016

Av Emmelie Larsson - 15 maj 2016 13:00

Hej mina läsare!

Igår den 15 maj var en helt underbar och mysig dag för mig. Jag och min älskade sambo bjöd in mina päron till en grill dag vid våran lägenhet, självklart tackade mammsen, pappsen och syrran ja till detta. Mamma fick hjälpa mig att ta hand om mina blommor, tack och lov för det. Nu kommer dom nog överleva.

Håller tummarna!

Vi grillade majskolv, kött, sprris inlindat i bacon, en grönsallad och potatisgratäng till. Mumsigt gott!

Efter att gästerna åkt hem så kom allt som man hade i huvudet tillbaka igen. Just för tillfället är det alldeles för mycket i mitt huvud, jobbigt men det är bara att kämpa vidare och göra det bästa av allt just nu. Jag hoppas att ni läsare har haft en bra helg med mysiga stunder, fint sällskap och god mat så hoppas jag att vi snart hörs igen! 

Glöm inte bort att vi kan mer än vad vi tror och kämpa vidare!  

Ses snart igen!

 

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards