Alla inlägg under juni 2016

Av Emmelie Larsson - 14 juni 2016 12:19

Hej på er mina läsare!

Just nu har det varit mycket runt omkring mig i mitt liv än  att fokusera på denna blogg. Ber om ursäkt för det men måste fokusera på mig själv och min sambo.

Eftersom det var så längesen jag skrev här så får jag väl berätta vad som händer i mitt liv just nu. Jag har slutat på mitt jobb för att jag inte trivdes.

Kom hem med ont i magen och vaknade upp med ont i magen. Tårarna smög sig fram varje kväll och detta gjorde mig deprimerad och sambon mådde dåligt av att se mig såhär, så jag, min sambo och alla runt omkring mig hjälpte mig att ta beslutet av att sluta med omdelbar verkan och idag är jag mycket gladare, är inte sjuk som jag var förut och jag mår mycket bättre. Jag har skrivit in mig i Mörbylånga kommuns vikariepool och bara efter några jobb tillfällen så trivs jag riktigt bra. Mitt liv är bättre nu än vad det har varit detta halvåret med sorg och magont.

Vill tacka min familj, svärmor, svärfar och min älskade sambo som har funnits där för mig och hjälpt mig  

Älskar er av hela mitt hjärta!  

Hoppas att ni accepterar detta och förstår mina val idag.

Så tills vi hörs igen så önskar jag er en trevlig dag och kom ihåg att fortsätta kämpa och kom ihåg att vi klarar mer än vad vi tror.

Hej så länge!

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards