Alla inlägg under augusti 2018

Av Emmelie Larsson - 6 augusti 2018 19:31

Kära läsare!

Mitt liv börjar falla på plats, äntligen!

Mer än tre år med världens mest underbaraste och mest älskade man i mitt liv, min älskade sambo Simon.

Har varit riktigt självsäker denna semestern än vad jag brukar, tagit hand om mig själv och mina nära och kära.

Och ÄNTLIGEN är det min tur att säga 

" Jag har fått fast jobb!!!!"

Efter 4 år som vikarie och hoppande fram och tillbaka så är det min tur.

Börjar på det nya jobbet i Påryd den 9 Augusti och det är fast anställning direkt.

Visst, det är lite längre att köra men det gör mig faktiskt inget. 

Efter att ha jobbat inom skolfotografyrket så var det väldigt mycket körande längre sträckor och jag klarade det, varför skulle jag då inte kunna klara att köra till Påryd?

Det kommer bli så roligt och lärorikt.

Att ha en sträcka till och från jobbet där man kan planera vad man ska hitta på med barnen samt på vägen hem kunna ha sträckan i bilen med att tänka om det har varit en tuff dag och kunna släppa jobbet när man sedan kliver ut ur bilen när man är hemma.

Åååå..

Jag längtar så mycket!

Såklart kommer det vara konstigt att inte vara ledig längre tider som man har varit under vikariaten men så roligt att äntligen sätta mina tankar och idéer där det blir mitt jobbliv fram över. 

Hoppas att det går bra för er där ute också!

Glöm aldrig bort att du är älskad och att du är världefull!

Kämpa på så kommer snart dina drömmar att bli sanna!

Puss & Kram 

Pst....snart blir det mer överraskningar om mitt och min sambos liv!  

To be continued.....

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards