Alla inlägg under december 2019

Av Emmelie Larsson - 3 december 2019 13:23

Kära läsare! 

Denna dagen har varit intensiv och helt tömmande. För 3 veckor sen fick jag beslutet att jag skulle få åka in till sjukhuset för att sätta in ett rör i örat.

Så idag har jag varit inne på sjukhuset och låt mig säga att det gick snabbt men fy vad det gjorde ont när dom skulle sätta in det i örat under lokalbedövning. Kände inget när läkaren gjorde hålet i trumhinna men allt annat usch! 

Tack och lov att min käraste kunde följa med. Så idag blev jag hemma. Gör lite ont men inget mer än att det är obehagligt då och då. 

Nu blir det sängen och Youtube


Vad har ni för er idag? 

Hoppas allt är bra! 

Kom ihåg att du är värdefull och vacker! 

Ses snart igen! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards