Alla inlägg den 15 november 2015

Av Emmelie Larsson - 15 november 2015 21:31

                       

Av Emmelie Larsson - 15 november 2015 20:25

Mitt intresse som visar vem jag är som person är såklart fotografering. Det är verkligen något jag brinner för och älskar. Tänk dig själv, när man sitter på stranden och ser solens vackra färger bildas i vattnents vågor medans solen går ner, känner sig avslappnad och ser världen på ett helt nytt sätt med alla dessa färger. Visst är det en helt underbar och fantastisk känsla? 

Varje gång jag ska ta ett foto på något t.ex ute i naturen, tycker jag det är viktigt att man ska bli inspirerad av det man ska fota, men när man ska ta ett foto på en/fler personer så ska man göra det så naturligt som möjligt. Man ska försöka få fram färgerna och det vackraste i personen/personerna. Man ska aldrig känna pressen att ta ett foto utan det är kamerans jobb att få dig att bli fångad i fotografens värld och ibland kan det räcka med att hitta det man blir inspererad av och så plötlsgt fastnar det på en bild som man alrdig trodde på förut. Detta har hänt mig många gånger, så här kommer min värld i bilder. 

Njut och skriv gärna en kommentar om vad ni tycker  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards