Alla inlägg den 19 november 2015

Av Emmelie Larsson - 19 november 2015 10:12

 

Jag kom att tänka på denna bilden som jag tog för ett år sen vid ett stenbrott på Landborgen (Öland), när min kamera fångade detta underbara ljus med bara en slump. På något sätt fastnar jag alltid vid denna bilden och börja tänka.

Jag har inte haft det lätt med sorgen av att min farfar gick bort för 5 år sen den 11 juni 2010, men i denna bilden känns det som att jag fick möjlighet att visa en annan sida av vår himmel, en sida som visar att det finns guld i himlen. Alla som har förlorat någon kommer ha en plats i hjärtat som är tom, men tänk er detta att varje lite solstråle som smyger bakom molnen är just guldet du har förlorat men som lyser på dig och ger dig ny kraft och energi för att fortsätta kämpa dig igenom livet just nu. Vår värld är vacker och fylld med färger och ljus, så sätt dig ner en dag och bara njut av naturen vi har och ta ett steg med ljuset i ditt ansikte och känn tryggheten som går vid din sida, din skyddsängel. 

Skriv gärna dina tankar om bilden!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards