Alla inlägg den 25 november 2015

Av Emmelie Larsson - 25 november 2015 08:54

Som ni alla vet så är jag 20 år och som visa andra 20-åringar + yngre så har man redan körkort men gissa vad?

JAG har inte tagit mitt än. Jag bestämde mig redan på gymnasiet att jag skulle vänta med det tills jag hade tid och ork för det, plus att jag ville satsa på att jag gick ut med godkända betyg i skolan. Skolan var ett mål jag lyckades med och det är jag stolt över.

För några veckor sen blev jag färdig med teoritesterna som man gör inom körskolan och körnignen är inga problem. Men sen för en vecka sen åkte jag in för att göra det stora kunskapsprovet i teorin och kom ut med tårarna i ögonen och ilskan inombords av att jag inte blev godkänd. Fatta vilken besvikelse men fick på sig sjölv i den stunden, men jag har inte gett upp än och kommer inte göra det heller. 

Så idag är det så att jag har mitt körprov och är faktiskt ganska nervös men jag har ett tips till er som kanske håller på med körkortet precis som jag att när ni ska köra, tänk då att det är precis som en helt vanlig körlektion men att man nu får ta eget ansvar och ta fram sina kunskaper som man har fått lära sig.

 

Jag säger bara så här att ta nya tag och fortsätt kämpa mot ditt mål!! 

Ha en bra dag och fortsätt kämpa mina läsare för vi klarar mer än vad vi tror!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards