Alla inlägg den 22 november 2015

Av Emmelie Larsson - 22 november 2015 21:02

Ja du, hur ska man kunna förklara denna helgen? Finns verkligen inga ord som kan förklara denna mysiga, underbara och helt fantastiska helgen med killen jag älskar. Jag och min fantastiska kille har varit två sockerbagare i helgen. Vi bakada kanelbullar, brownies, lussebullar och två smulpajer med blåbär.

För att göra saken roligare lyssnade vi på rock musik och när jag tröttnade på det satte jag på julmusik när vi bakade lussebullarna.  

Efter att vi var klara med bakandet gick vi till soffan och la oss och somande nästan samtidigt med fåret Shaun i bakgrunden. När man har dålig fantasi till att komma på en film att se så blir det barnfilmer som poppar upp i huvudet tills man ha tänkt klart.

Till slut kurrade det ganska gött i magen och då var det dags för mig att laga ryssrör och jag säger bara det WOW!! Vad gott!!!! Har alrdig lagat så god mat. Kan nog börja kalla mig själv kock snart, hihi...

Tittade på några filmer och sen blev det att gå ner till hans rum och sova i en varm famn som är den mysigaste att ligga i, känna en puss på pannan och tryggheten i kärleken. 

Hoppas att ni har haft en lika bra helg med god mat och mysigt sällskap!

Imorgon är det en ny vecka med nya inlägg, bilder, tankar och funderingar och mycket annat!!


Ha det gött alla!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards