Alla inlägg den 16 november 2015

Av Emmelie Larsson - 16 november 2015 22:26

   

Har precis kommit tillbaka från en kvälls promenad med mina gåstavar och jag säger bara det: WOW! Vilken känsla och vad enkelt och behagligt det var att gå med dessa. Jag trodde aldrig att det skulle kännas så bra. Jag har varit en sån som aldrig trodde på att stavarna skulle underlätta när man var ute och gick men jag hade fel. Nu har jag fått upp ögonen för gåstavar helt enkelt!

Rekommenderar verkligen detta!  


Men nu blir det att gå och lägga sig för att få ny energi och kraft till morgondagen med nya möjligheter/äventyr/fotografier! 

Godnatt på er!  


Av Emmelie Larsson - 16 november 2015 07:54

"Gud kunde ha lämnat världen grå och platt...men det gjorde han inte"  

Detta kommer från boken "Gud tycker du är underbar!"

Författare: Max Lucado

Idag är det min tur att ha andakten på jobbet  

Den kommer bestå av texten som jag började med, ett bildspel med naturens olika färger som jag har tagit själv och lugnmusik  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Emmelie Larsson
24 år
Bor på Öland Gillar att fotografera
Om det är så att någon blir intresserad av att bli fotograferad av mig så är det bara att höra av sig till min mail: flisan_simma@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards